В Україні представлено новий бренд-дизайн та логотип Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі
Від сьогодні в Україні стартує ера Нового бренд-дизайну Volkswagen та Volkswagen Комерційні автомобілі.Відтепер уся нова комунікація Volkswagen в Україні засяє новими кольорами та відтінками і відбуватиметься за принципами та стандартами нового бренд-дизайну.
Нагадаємо, що новий логотип компанія презентувала у вересні на Франкфуртському автосалоні.
Логотип зберіг знайомі риси, однак у новому варіанті вирішили відмовилися від стилізації під 3D, повернувши емблемі двомірність. Окрім цього, вперше за історію, кінці літери W не торкаються кола, що робить логотип асиметричним.
В Україні вже зроблено перші кроки на шляху до ребредингу - відбулася зміна логотипу та перехід на нову платформу офіційних сайтів Volkswagen та дилерської мережі в Україні, також оновлено логотипи в акаунтах офіційних соціальних мереж та інших каналів комунікацій.
Слідкуйте за подальшими новинами та оновленнями на сайті автосалону Автодім Полтава.