Новини від Фольксваген
10.06.2021

Світова прем’єра нового Multivan

Multivan - майбутнє починається сьогодні.
1

·     Культова лінійка моделей: харизматичний дизайн нового Multivan успадкував риси генотипу його легендарних попередників
·     На 100% електричний у місті: новий Multivan дебютує як перший Bulli e-hybrid

·     КПП: до переліку стандартного оснащення всіх моделей Multivan входить коробка передач DSG із дводисковим зчепленням

·     Безпечніше та легше водіння: Multivan можна вперше водити в напівавтоматизованому режимі за допомогою асистента IQ.DRIVE Travel Assist

·     Новий Multivan виходить на ринок у другому півріччі у стандартній та довгій колісних базах

·     Зменшення ваги на 25%: розташування окремих сидінь у задній частині салону можна змінювати за допомогою нової системи направляючих

·     Універсальний інструмент: новий столик салону можна переміщувати між усіма рядами сидінь

Image

Дуже мало сучасних транспортних засобів мають культовий статус. Одним із них є мінівен під назвою Multivan. Volkswagen Комерційні автомобілі представляє світову прем’єру наступного покоління цього бестселера, побудованого на основі цілковито нової концепції. Новий Bulli вперше створений на базі модульної платформи MQB. Тим самим із точки зору технологій він здійснив справжній квантовий стрибок: віднині крім звичних нам двигунів, доступний також plug-in hybrid. Завдяки цьому Multivan може тимчасово перетворюватися на автомобіль із нульовим рівнем викидів. Крім того, лінійка моделей вперше отримала нові найсучасніші системи допомоги водію, технології керування та мультимедійні системи.
Унікальний генотип Bulli вдосконалювався на всіх етапах його еволюції: це єдиний мінівен, що випускається вже понад 70 років і з кожним поколінням набуває нових досконалих граней, наче діамант. Завдяки цьому одразу помітно, що новий Multivan є нащадком легендарного «Т1».

Cвітовою прем’єрою Bulli сьомого покоління компанія Volkswagen Комерційні автомобілі оголошує перехід у нову еру. Визначальними для цієї декади будуть шлях до електрифікації двигунів та  запровадження автоматизованого водіння. На цьому фоні модельний ряд Bulli в майбутньому буде розширено, він складатиметься з трьох «стовпів»: це лінійки Multivan і Transporter 6.1, а також повноцінні серійні версії ID.BUZZ, початок випуску якого запланований на 2022 рік. Кожен із цих «стовпів» відіграє фундаментальну роль: у формі Transporter і Caravelle модель T6.1 залишається експертом у сфері комерційного використання, а California й надалі буде культовим мікроавтобусом для кемпінгу. З виходом орієнтованого на стиль життя мінівена ID.BUZZ та вантажного фургона ID.BUZZ Cargo, чудово пристосованого до міського середовища, дві моделі з повністю електричним приводом у майбутньому підкорюватимуть нові сегменти. Водночас новий Multivan вже з цього року почне освоювати роль надзвичайно талановитого «майстра на всі руки» у версії Multivan eHybrid. Разом з тим, з огляду на вражаючий сукупний запас ходу цей мінівен чудово підходить для далеких подорожей. Крім того, багажний відсік об’ємом до 4053 л дозволяє з комфортом перевезти речі при переїзді або практично будь-яке спортивне оснащення, крім планерів та яхт. А завдяки можливості буксирування причепа масою до 2000 кг новий Multivan може перевезти і їх. Нове покоління Multivan з’явиться на ринку в другому півріччі поточного року.

Один автомобіль, незліченні можливості.

З випуском цього автомобіля, що вміщує до семи пасажирів і пропонується у комплектаціях «Multivan», «Life» і «Style», компанія Volkswagen Комерційні автомобілі створює умови для життя та подорожей в умовах підключеного до Інтернету й цифровізованого сьогодення та майбутнього. Створений перш за все для сімей та користувачів, які активно займаються спортом, цей багатоцільовий автомобіль (multi-utility vehicle, MUV) завдяки цілковито новій системі організації сидінь та простору для багажу пасує до незліченних сценаріїв мобільності. Це справедливо ще й тому, що паралельно з базовою моделлю Volkswagen Комерційні автомобілі пропонуватиме Multivan у довшій версії зі ще більшим об’ємом багажного відсіку. Крім того, очікується, що завдяки універсальності та високоякісному інтер’єру, новий Bulli завоює частку ринку в ролі мінівена для ділових поїздок та ексклюзивного «шатлу».

Image

Харизматичний екстер’єр — генотип найвідомішого у світі багатоцільового мікроавтобуса.

Це «поза всяким сумнівом Multivan» але із новим дизайном. Він залишився унікальним, оскільки історія походження лінійки моделей є унікальною. «Новий Multivan зберіг безпомилково впізнавані гени найвідомішого у світі дизайну мікроавтобуса, — говорить головний дизайнер Volkswagen Комерційні автомобілі Альберт Кірцінгер (Albert Kirzinger). Цілком очевидно, що ДНК попередника зіграла ключову роль у визначенні обрисів дизайну нового Multivan». Пан Кірцінгер продовжує: «Зробивши великий крок уперед, ми вдосконалили безпомилково впізнаваний характер цього культового автомобіля, зберігши традиційні для лінійки Bulli риси. Наприклад, ми свідомо використали характерну горизонтальну лінію у дизайні кузова». У новому Multivan, починаючи з комплектації «Style», ця характерна лінія виділена за допомогою хромованого декору. Контраст хрому і кольору завжди приковує до себе погляди.

Ефектні пропорції — збільшені колісна база, ширина й довжина

Пропорції нового Multivan свідчать про зміни. У порівнянні з попередником базова версія стала довшою та ширшою. При цьому компанія Volkswagen Комерційні автомобілі значно зменшила висоту, хоча простір над головою лишився практично незмінним, а з новим панорамним скляним дахом — навіть збільшився. Якщо конкретно, ширина нового Multivan без урахування опційних дзеркал з електроприводом складання становить 1941 мм (+37 мм у порівнянні з Multivan 6.1), довжина — 4973 мм (+69 мм), а висота сягає 1903 мм (-47 мм). Довжина колісної бази становить 3124 мм (+124 мм). Multivan також доступний у довгій версії. З ідентичною колісною базою його довжина від бампера до бампера становить 5173 мм, або на 131 мм більше за попередника.

Image
Image

Інтер’єр Multivan — як ніколи широкі можливості для персоналізації та ще більше цифрових технологій
Перше покоління Multivan завжди впливало на концепцію інтер’єру наступних моделей. Не став винятком і новий Multivan: у автомобілі двигун розташовувався ззаду, а не спереду, як у Т4 й подальших поколіннях. У результаті Т3 вирізнявся дуже короткими передніми звисами. Завдяки цьому водій Т3 почувався так, наче сидить на передній осі. У результаті переходу на двигун із переднім розташуванням у Т4 та з міркувань безпеки з кожним подальшим поколінням передня частина ставала дещо довшою, а водій, відповідно, зміщувався назад. Разом з тим, типова для Multivan посадка зберігалась. Завжди. Те ж саме стосується й нової моделі: висока посадка викликає відчуття зміщення вперед, але при цьому рівень безпеки став вищим, ніж раніше.

Як і екстер’єр, інтер’єр створили «з чистого аркуша». Перелік змін включає передню панель, яка відтепер являє собою ергономічний, продуманий та взаємозв’язаний ландшафт із дисплеїв. У базовій комплектації її оснащення включає цифрову панель приладів «Digital Cockpit» та мультимедійну систему «Ready 2 Discover». Завжди інтегровані: онлайн-сервіси «We Connect» та «We Connect Plus» (останній — протягом обмеженого періоду, який можна продовжити на платній основі). Більшість блоків керування замінили на цифрові сенсорні перемикачі та кнопки. Важливий аспект полягає в тому, що Volkswagen Комерційні автомобілі планомірно використовує і цифрові технології для подальшого удосконалення традиційної для Bulli зручності повсякденного використання. Одним із прикладів є прохід, через який можна дістатися задньої частини салону: у Multivan ніколи не буде стандартної центральної консолі, що простирається вздовж салону, адже консоль унеможливить використання зручного, важливого і звичного способу дістатися задньої частини. Саме з цієї причини в новому Multivan центральна консоль також відсутня. Замість цього, як вже згадувалося вище, автомобіль вперше отримав цифровий селектор електронної системи перемикання передач наявної у стандартній комплектації коробки передач із дводисковим зчепленням, який займає менше місця. Для керування стоянковим гальмом також використовується електроніка. Ці два рішення дозволили вивільнити додатковий простір у проході між сидіннями водія та переднього пасажира.

Нова система напрямних — легші задні сидіння та універсальний столик-трансформер
Хоча досі в Multivan центральної консолі й не було, зберігати речі в її відсіках дуже зручно. Як і в столику у задній частині салону, що пропонувався для всіх поколінь Multivan донині. Саме тому компанія Volkswagen Комерційні автомобілі просто модернізувала й об’єднала їх. У результаті вийшов багатофункціональний столик, інтегрований до системи напрямних сидінь, конструкцію якої теж змінили. Завдяки інноваційній системі фіксації цей багатофункціональний елемент можна використовувати як центральну консоль між сидінням водія та переднього пасажира, а також як розкладний столик із підставками для напоїв та відсіками для речей на другому чи третьому ряду сидінь.

Multivan є символом майстерного використання простору. І завжди був. У новому Multivan цей простір можна використовувати краще, ніж досі.        

Image
Image