Подія
27.02.2020

Світова прем’єра нового Golf GTI

Восьма інтерпретація святкує свій дебют. Нова та повністю діджиталізована. Golf GTI тепер повністю відповідає трендам сучасності. Вже 44 роки Volkswagen кожного разу віднаходив правильні інгредієнти для створення спортивного компактного автомобіля, зберігаючи початкову ідею – покоління за поколінням. Цього разу – найширший перелік силових установок: 5 нових гібридних версій!
1

Інтер’єр

Динаміка відмінностей. З моменту свого дебюту Golf GTI нагадував ідеально підібрану за формою та розміром пару улюблених джинс. Із самого початку Volkswagen створив набір визначних особливостей, які стали основою його ДНК, та доповнив множиною деталей інтер’єру – спортивними GTI-сидіннями із характерним візерунком та валиками бокової підтримки чорного кольору, скошеним спортивним 3-спицевим кермом, оздобленим шкірою, відтиском герба міста Вольфсбург та символічним важелем для перемикання передач у формі м’ячика для гольфа. Всі ці елементи з часом стали класикою.

Хвала минулому, привіт майбутньому. Volkswagen скористався шансом покращити можливості синхронізації та мультимедіа у 8-му поколінні ікони. Незважаючи на шану традицій та класичних елементів, новий GTI має в своєму розпорядженні нове спортивне шкіряне кермо із сенсорним керуванням та можливістю увімкнення функції Travel Assist, завдяки  якій керування автомобілем на швидкості до 210 км/год здійснюється напівавтоматично .

В ногу з часом. Innovision Cockpit зустрічає водія відразу після відкриття дверей та представляє собою 10.25-дюймову панель приладів Digital Cockpit та 10-дюймову навігаційну систему. Візуальна та функціональна синергія двох екранів надає архітектурі салону виваженого та послідовного вигляду. Фонова підсвітка, яка також є серійною для моделі, візуально продовжує вбудовані дисплеї та всі інші зони освітлення – панель приладів, дверні отвори, відділення для зберігання рукавичок і навіть місце для зберігання та інтеграції смартфона і простір для ніг. Підсвітка має 30 кольорів. Golf GTI серійно оснащено механічною 6-ступеневою КПП, яка відтепер матиме абсолютно новий GTI-дизайн. Звісно, GTI доступний і з 7-ступеневою автоматичною КПП DSG, яка в свою чергу вперше поєднана із ходовою частиною шляхом shift-by-wire. Функціонал кнопки start/stop дещо розширився у новому поколінні – після відкриття дверей вона починає пульсувати червоним кольором поки двигун не буде запущено.

Екстер’єр

Динамічна передня частина. Серійні LED-фари головного світла розміщені нижче, ніж у попередній версії, щоб сформувати вражаючу лінію, поєднуючи оптику та решітку радіатора. Уздовж верхньої лінії капота простягається тонка лінія червоного кольору - відмінна GTI-риса, яка залишається з ним із найпершого покоління. Як тільки стемніє, тонка лінія вздовж решітки радіатора вперше засяє разом із фарами головного світла. Таким чином, буде сформовано абсолютно новий безпомилково впізнаваний стиль GTI. Належність до свого спадку підкреслює також цільна решітка радіатора у формі медових сот (honeycomb). Нова візуальна ідентифікація доповнена характерними протитуманними фарами, які тепер інтегровано в Х-подібній формі.

Вражаючі контури. Легкосплавні 17-дюймові диски Richmond, якими серійно оснащені виключно GTI, доповнюють його образ Червоні акценти - супорти гальмівних механізмів та фамільний герб GTI на крилах автомобіля. GTI традиційно укомплектовано ширшими «спідницями» порогів чорного кольору, характерними для спортивних автомобілів. Виражений спойлер продовжує лінії даху, а загальні обриси довершено С-подібними елементами дизайну.

Неперевершеність задньої частини. Всі модифікації GTI тепер додатково виграють за рахунок задніх LED-ліхтарів, які відтепер є серійним оснащенням. Спойлер на даху тепер дещо довший та перетинається із чорним обрамленням біля віконних ліній, завдяки чому GTI виглядає ще нижчим, ніж його менш потужні брати. Довершує образ спортивний дифузор та два роздільних патрубки випускної системи з обох сторін у новому дизайні.

Силовий агрегат та ходова частина

Турбосерце. Новий Golf GTI буде доступний з 245-сильним двигуном, об’ємом 2.0 літри (EA888 evo4). Крутний момент зріс та складає 370 Нм. Чотирьохциліндровий двигун працює в парі з 6-ступеневою МКПП або опційною 7-ступеневою DSG (DQ381 DSG).

Топ-комфорт та покращена динаміка. Volkswagen розробив та вдосконалив ходову частину Golf GTI завдяки поєднанню багатоважільної задньої підвіски та незалежної підвіски передньої осі на основі McPherson. Нова система контролю динаміки відтепер відома як Dynamics Manager використана в автомобілі вперше. Вона здатна контролювати налаштування XDS та вносити корективи до роботи опційної системи DCC (адаптивна підвіска із активними стойками та автоматичним регулюванням довжини ходу амортизаторів). Завдяки цьому суттєво відрізняється баланс налаштувань від максимального комфорту до безкомпромісної динаміки, а в результаті автомобіль тільки виграє від значно загостреної динамічності.

Адаптивна підвіска DCC. Активні стойки адаптивної підвіски можуть безперервно реагувати на покриття під колесами та дорожню ситуацію, беручи до увагу чималу кількість факторів, таких як: зворотний зв’язок від керма, гальмівних маневрів та прискорення автомобіля. Завдяки обраному профілю їзди водій може безпосередньо впливати на зменшення горизонтальних розкачок кузова за власним бажанням. Необхідна ступінь демпфування розраховується та застосовується для кожного колеса окремо за соту долю секунди. Отже, DCC завжди надає найвищий ступінь комфорту та пересвідчується в оптимальних динамічних характеристиках у поєднанні з Dynamics Manager. Останнє покоління DCC дозволяє налаштувати бажаний пресет у профілі INDIVIDUAL, щоб надати автомобілю рис Вашого характеру, який виходить за межі звичних профілів ECO, COMFORT та SPORT. В рамках комфортного профіля система дозволяє якомога більше відокремити кузов від дорожнього покриття, а в спортивному – зменшує демпфування та надає настільки прозорий зв’язок із дорогою, наскільки це можливо, розкриваючи незмінний запальний характер GTI.